Uw wensen zijn de basis voor mijn advies.

 

Om voor u de beste oplossing te vinden, is het belangrijk dat al uw vragen worden beantwoord en we uw eisen en wensen goed in kaart brengen. Daarvoor doorlopen we samen een aantal stappen. Zodra u met ons gebeld of gemaild heeft kunnen we daarmee starten.


Stap 1: Kosteloos en vrijblijvende afspraak voor een eerste inventarisatie

Na introductie van ons kantoor zullen wij enkele essentiële gegevens van u inventariseren en uw globale wensen bespreken.

Op basis van uw gegevens en wensen maken wij voor u:

  • Een overzicht van de diverse hypotheken en andere oplossingen die interessant voor u kunnen zijn.
  • Een indicatieve berekening op basis van de globale gegevens.
  • Een kostenplaatje voor het vervolgtraject.

Na deze kosteloze en vrijblijvende inventarisatie is het aan u of u door wilt gaan.


Stap 2: Advies en financiële planning

Wanneer u naar aanleiding van de informatie in stap 1 meer informatie en advies wenst, zullen wij uw persoonlijke- en financiële situatie verder inventariseren en dieper ingaan op uw wensen en doelstellingen.

Op basis van uw keuze(s) zullen wij u per oplossing adviseren over de kosten en gevolgen op de korte en lange termijn bij lang leven in goede gezondheid. Daarbij staan we ook stil bij alternatieven om uw doelstellingen te bereiken.

Indien van toepassing verstrekken wij u nadere informatie over de gevolgen van:

  • Onverhoopte arbeidsongeschiktheid of werkloosheid als u op dit moment nog werkt;
  • Een onverhoopt overlijden van u of eventuele partner met desgewenst een uitleg over de gevolgen voor eventuele kinderen en/of andere erfgenamen;
  • (Opnieuw) samenwonen of een huwelijk;
  • Schenkingen aan uw kind(eren) of andere verkrijgers;
  • De effecten van een mogelijk toekomstige verhuizing naar een andere koop- of huurwoning.


Stap 3: Hulp en bemiddeling

Op basis van de ontvangen informatie kunt u, volledig vrijblijvend, een keuze maken of u van één van de besproken mogelijkheden gebruik wilt maken.

Wanneer u daarvoor kiest kunnen wij voor u:

  • Contacten leggen met de diverse aanbieders van de relevante financiële producten.
  • Eén of meer offertes aanvragen.
  • Bemiddelen bij de aanvraag.
  • De administratieve afhandeling bewaken en zo nodig verzorgen.

 

Contactformulier:

Ik wil graag meer weten, hoe ik geld uit mijn woning kan halen.
1000 tekens over
De door u ingevulde gegevens zullen door ons vertrouwelijk worden behandeld in overeenstemming met ons Privacybeleid.

Contactgegevens

U kunt ons bereiken via onderstaande contactgegevens:

 

Geld uit de Woning

Robin Blok

Louis Braillelaan 80

2719 EK  Zoetermeer (bezoek uitsluitend op afspraak)

085-8001607

Kamer van Koophandel 96168595

Vergunningsnummer AFM 12050412


 

×